top of page

האם הפגנה בעד עצירת המלחמה מסכנת את בטחון המדינה?!

  • תמונת הסופר/ת: Media Team
    Media Team
  • 7 בינו׳ 2025
  • זמן קריאה 1 דקות

המשטרה אסרה לאחרונה קיום הפגנה בסכנין בטענה שהיא מסכנת את בטחון המדינה.

מאז הימים הנוראים של אוקטובר השתתפתי, יחד עם מפלגת כל אזרחיה ותנועות אחרות בהפגנות נגד המלחמה, ובעד משא ומתן שיאפשר את שחרור הישראלים החטופים.

צעקו לעברי באלימות :בוגדת! צריך לזרוק אותך לים! השמיעו מוזיקה חזקה ( הם היו במסיבה) .השנאה ויצר הנקמה והגבורה שלטו בכל.

היום הרצון להפגין נגד המלחמה בסכנין הביאה את המשטרה להצהיר על המחאה כלא חוקית כי היא מסכנת את בטחון המדינה, כי חייבים להמשיך לאמין שהמלחמה היא הצודקת והיא הפתרון היחיד.

בשורה התחתונה יש לשאול האם המטרה היא לצמצם אלימות בחברה הישראלית הכוללת את החברה הערבית? מי אחראי לצמצום האלימות במדינה?

משטרה אלימה מבעירה את השטח במקום להפחית אלימות. האם זו הכוונה הסמויה של הממשלה?

האם הפגנה בעד עצירת המלחמה מסכנת את בטחון המדינה?!

כתבה: אנה גלמן



 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הצהרה נגד המלחמה

מפלגת כל אזרחיה קובעת באופן ברור: המלחמה הזו אינה מביאה ביטחון — אלא מעמיקה פחד, קיצוניות והרס. אין פתרון צבאי לסכסוכים עם איראן, לבנון והעם הפלסטיני. המשך המלחמה יגרור כישלון מדיני שיעלה בחיי אדם ובפ

 
 
מ “ברית דמים“ לשוויון וצדק

לפני הכול חשוב לי להבהיר דבר אחד: אינני כותב את הדברים מתוך רצון לבקר לשם ביקורת, ואינני יוצא כאן למחאה. אינני מחפש עימות ואינני מבקש להאשים איש. מטרת הדברים פשוטה וברורה, קריאה לצדק, לשוויון, לאחווה

 
 
bottom of page