top of page

לא להסתפק בעסקה, דרושה תוכנית לשלום!

  • תמונת הסופר/ת: Media Team
    Media Team
  • 14 בינו׳ 2025
  • זמן קריאה 1 דקות

סיום העסקה בין ישראל לחמאס ללא תחילתו של משא ומתן מדיני לשלום זו סכנה להתלקחות מחודשת של מלחמה בעתיד הקרוב. רק פתרון מדיני כולל שיתנהל בדרך של משא ומתן לשלום יביא לשקט ושגשוג מוחלט ולא יחזיר אותנו למלחמות ושפיכות דמים בעתיד הקרוב.


העסקה המתגבשת בימים אלה, שכולנו מקווים שתהיה אמיתית ושתביא להחזרת החטופים וסיום המלחמה הנוכחית צריכה להיות צעד ראשון בתהליך שלום היסטורי אמיתי עם העם הפלסטיני. את המשא ומתן עם העם הפלסטיני יש לנהל באמצעות נציגו הלגיטימי שזאת היא הרשות הפלסטינית. היא היחידה המוכרת ע"י כל מדינות העולם, כולל ישראל, אירופה, האו"ם וארצות הברית. התעלמותה הממושכת של ישראל מעובדה זו, היא שהביאה אותנו למצב הקטסטרופלי שנוצר בשנים האחרונות. ההתעלמות הזו היא שהיוותה רוח גבית להתחזקותם של ארגונים כמו החמאס ואיפשרה את צמיחתו ושגשוגו, בטיפוח נתניהו, בתקווה שיהיה חלופה לרשות.

אי אפשר להתעלם מעובדה זו ולהגיד שאין פרטנר פלסטיני . יש פרטנר פלסטיני ואתו צריך לנהל את המשא ומתן על שלום כולל, על עתיד עזה והגדה המערבית שישראל עדין שולטת בהן. בלי זה, מדינת ישראל תזמין עוד חמאס חדשה ועוד כמה סוגי שביעי באוקטובר.

מספיק עם מעגל המלחמות והדמים האינסופי !

רק הסכם שלום כולל עם העם הפלסטיני יביא בטחון לכל האזור !


** "מחויבות בלתי מתפשרת לסיום הכיבוש, לשלום בר-קיימא, ולהסדר מדיני צודק המוסכם על שתי הקהילות הלאומיות"

- מקווי היסוד של מפלגת כל אזרחיה.



 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הצהרה נגד המלחמה

מפלגת כל אזרחיה קובעת באופן ברור: המלחמה הזו אינה מביאה ביטחון — אלא מעמיקה פחד, קיצוניות והרס. אין פתרון צבאי לסכסוכים עם איראן, לבנון והעם הפלסטיני. המשך המלחמה יגרור כישלון מדיני שיעלה בחיי אדם ובפ

 
 
מ “ברית דמים“ לשוויון וצדק

לפני הכול חשוב לי להבהיר דבר אחד: אינני כותב את הדברים מתוך רצון לבקר לשם ביקורת, ואינני יוצא כאן למחאה. אינני מחפש עימות ואינני מבקש להאשים איש. מטרת הדברים פשוטה וברורה, קריאה לצדק, לשוויון, לאחווה

 
 
bottom of page