מ “ברית דמים“ לשוויון וצדק
לפני הכול חשוב לי להבהיר דבר אחד: אינני כותב את הדברים מתוך רצון לבקר לשם ביקורת, ואינני יוצא כאן למחאה. אינני מחפש עימות ואינני מבקש להאשים איש. מטרת הדברים פשוטה וברורה, קריאה לצדק, לשוויון, לאחווה בין אזרחים ולמימוש זכויות בסיסיות, כפי שמקובל בכל מדינה דמוקרטית. אבל כדי להגיע לצדק, צריך קודם כול אומץ לומר את האמת כפי שהיא. האמת לא תמיד נשמעת בנאומים רשמיים ולא תמיד נאמרת בטקסים חגיגיים מול מצלמות. לעיתים היא נמצאת דווקא בחיי היום־יום של האנשים, בבתים, בכפרים ובמאבק היומיומי על קרקע, על...